2014. február 8., szombat

Tanítás V. Erikától.

Drága teremtő Társunk, Erika tapasztalatait osztom meg veletek - tanításul. 
Kinek-kinek van személyes tapasztalata, szívesen megosztom itt, az oldalon, csak küldjétek át, felajánlva Társaitok Istenemberré válásának segítségére.
Hamarosan készen leszek a két hetes munkánk leírásával, és azt is olvashatjátok.
Haladnak a dolgok...

Szerre készülvén lehetőségem volt a szerre felkészítő Égi segítőmnek kérdéseket feltenni.

Ezeket a válaszokat kaptam:
-          Mi az értelme egy ilyen szernek?
-          Magatok miatt is csináljátok, mert így tudunk rajtatok keresztül a Földre sugározni, és miattunk is csináljátok, mert nekünk ti vagytok a Földi segítőink, a Földi „lehetőségeink” -  nem helyes az a szó, hogy „eszközeink”, ehelyett mondtam a „lehetőségeink” szót.
-          Mi lesz az eredménye?
-          Olyan energia minőséget teremtetek ilyenkor, ami addig nem volt a Földön, és ezzel, az ilyen teremtésekkel nyitjátok meg az utat, illetve kövezitek ki az utat az Új Világ számára.
-          Lesz e Bumm?
-          Sohase akarjátok az Isteni Tervet előre megtudni, úgysem sikerülne. Mindig a saját feladatotokra koncentráljatok. És ha mindenki ezt teszi, minden jó irányban halad.
-          Nekünk a szeretteink miatt nem mindegy, milyen lesz az átmenet...
-          Sohase aggódjatok. Istennek mindenkire gondja van. És Ő jobban tudja, mi hogyan lesz jól.
-          Szóval marad nekünk a hit-remény-szeretet?
-          A hit és a szeretet a fontos. A remény már a te célodhoz kapcsolódik. Az Isteni Terv mindig Fenséges. Nincs hozzá szükség reményre.
-          Hogyan fogják a ma még hitetlenek megtapasztalni a változást?
-          Mint ahogy megtapasztaljátok az esőt. Egyszer csak jön. És mindenki vizes lesz. Akár hiszi, akár nem, hogy esik majd az eső.
Az eső, amit őseink Égi Áldásnak hívtak. 

xxxxx

Esti meditációmban a következő megtapasztalásban volt részem.
Nagyon nagy sebességgel hagytam el a Földet. Éreztem, hogy egyre távolabb kerülök, Valaki visz magával. A meditáció elején Föld Anyánkat érzékeltem, ezért csodálkoztam, hogy lehetséges, hogy egyszerre vagyok Vele, és távolodom Tőle. Gondolatban feltett kérdésemre azt válaszolta:
-           Igen, én vagyok. Miért csodálkozol? Ahogy neked van tested-lelked-szellemed, úgy nekem is van. Amit távolodni látsz, az a testem. Nézz hátra. Mekkorának látod a Föld-testemet?
-          Borsószemnyinek.
-          Ha azt mondanám, ezt a borsószemet tedd arrébb az Égbolton, meg tudnád-e tenni?
-          Én nagyon kis porszeme vagyok a Földnek. Nem tehetnék ilyet. Ha engedélyt kapnék erre, akkor megpróbálnám.
-          Nem azt kérdeztem, hogy megtehetnéd-e, hanem hogy meg tudnád-e tenni? Eléred-e a kezeddel? Arrébb tudnád-e tenni ezt a borsószemet?
A kezemmel megpróbáltam elérni, és azt éreztem, hogy bizony meg tudnám fogni, és arrébb tudnám tenni. Mosolygott.
-          Látod? Nemcsak te vagy erre képes. Nagyon sokan a Földön. És még többen az Égben. Olyan sokat ostromoltok bennünket kérdéseitekkel. Miért nem történik már meg a Nagy Változás? Elmondom neked, hogy már igen sokat mozdult el helyéből Föld-testem. De amikor egy-egy nagyobb elmozdulás történt, lényegesen több élet pusztult el. Ezért a következőképpen történnek most a dolgok. Úgy képzeljétek el, mint egy függőlegesen tartott fűrész fogait. Van egy nagyobb változás, majd egy kisebb vissza-korrekció. Megint egy nagyobb változás, és megint egy kisebb vissza-korrekció. De a fűrész fogakon felfelé haladtok és elértek a fűrész tetejéig. Ne türelmetlenkedjetek, tegyétek a dolgotokat.
Amint befejezte mondandóját, már száguldott is vissza velem. 

xxxxx


KRYON – 12 DNS meditáció – ahogyan megéltem


A meditáció során kapsz egy színes fényörvényt magad köré, mely minden irányban forog. Örvény az örvényen belül. Ezek az örvények különböző színekben pompáznak, a színek nem földi színek.

Ezek a színes örvények bennem a DNS szálak elemeit a helyükre állították. Egy –egy örvény egy meghatározott irányban forgott, de ha egy kisebb részét néztem az megint egy-egy örvény volt, ami megint csak egy-egy meghatározott irányban forgott. És minden irányhoz tartozott örvény. A színeit illetően egy-egy örvény először egy színűnek tűnt, de részleteiben megfigyelve az örvényben megjelent a szín minden árnyalata. Ez a végtelen sok irány és végtelen sok szín (hullámhossz) kellett ahhoz, hogy minden elemet sikerüljön a helyére beállítani.
A meditáció következő lépése, hogy egy aranylóan áttetsző, fényes csatornába helyeznek. Személyre szóló fény csomagot kapsz, mely az átalakulásodat végzi. A fény hatására megnyílnak az információs adatbázisod kapui, hozzáférhető lesz a sejtjeidben eltárolt tudás.
Ennek során aktiválódott bennem a 12 szál. Az információs adatbázist pedig megtaláltam a DNS szálak mélyén, ahogy egyre mélyebbre mentem a DNS-ben. Egyszer csak egy olyan üres térbe jutottam, ahol éreztem, eljutottam a Lényeghez. Mint virág kelyhében a virágmagok, úgy ültek a DNS szálak mélyén az információt hordozó fénylő magocskák. Tudattal nem, de szívvel meg lehetett közelíteni őket, és megindult az információ áramlás belőlük. Majd mindezek közepén megnyílt a tér, és mint egy arany rózsabimbó, kibontotta arany szirmait. Mint szökőkút vize, úgy bomlottak ki és omlottak le az arany szirmok, egyre nagyobbá válva. Ez a bennem élő TEREMTŐ, az én szívrózsám.
Amikor elképzelem az Új világot, ami az Isteni Rend szerint működik, ember embernek segítője és boldog földi társa, akkor elég csak erre a bennem lévő Teremtőre gondolnom, s máris teremtőerőm teljes tudatában és teljében vagyok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése