2013. december 29., vasárnap

Mihály Arkangyal tanácsa Égi Édesanya december 30.-i felhívásához

2013.12.29. 00 óra 25 perc
Mihály Arrkangyal
Kedveseim!
Ez a nagyon fontos üzenet már napok óta jelzi, hogy érkezni kíván, ám Égi Édesanya most jelentkezett be, és ellentmondást nem hagyó határozottsággal íratta le velem  az előző sorokat.
Tegnap este Asthar parancsnok tett látogatást nálunk, és beszélt arról, hogy az események továbbhaladása ennek függvénye... 
Ma Mihály Arkangyal is jött, többször, de figyelmem elterelődött jelenlétéről, ám most szólni kíván:



"Drága Magok!
Fohászotokat előzze meg a mély, átélt önvizsgálat...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=565869446833953&set=a.253829861371248.63600.100002327095900&type=1&theater )

Mi holnaptól egész a fohász kezdetéig, Benső Földi Testvéreitekkel arra koncentráljuk erőinket, hogy az ehhez szükséges alázatot és bátorságot megkapjátok... Az energiák ezt a folyamatot fogják segíteni.

Önvizsgálatotokhoz az alábbi segítséget küldöm:

Drága Atyám! 
Ím, itt állok színed előtt, s kérlek, segíts engem megnyitni szívem, hogy én magam meglássam gyengeségem.
Jézus szeretete! 
Tisztítsd meg lelkem, s emelj engem az Igaz Emberek sorába, hogy Fényemmel vezethessem a rám bízottakat, - legyen az család, barát, Nemzet, vagy épp csak önmagam!
Égi Édesanyám!
Szereteteddel mosd le terheimet, a fürössz engem az Igazság Fényének Tisztaságában, hogy méltóvá váljak az Új korszak Emberiségének soraiba lépni!

Bátorság, s Fény lesz sorsotok, Kedvesek! Csak haladjatok végig ezen az ösvényen!
Ez jelenti azt, miről Jézus Apostolai is beszéltek, s mire Jézus is tanított Titeket:
"Én vagyok az Út, az Igazság, és az Élet! Csakis általam juthattok a Mennyeknek Országába!"

Veletek vagyunk, Kedvesek! Csak rajta!"

1 megjegyzés:

  1. BÁR CSAK ITT LENNE MÁR MINÉL HAMARABB EZ A LEHETŐSÉG AZ EMBEREK SZÁMÁRA ! IBZTOS VAGYOK ABBAN , HOGY AZ EMBEREK KÉT KÉZZEL ÉS KITÁRT KAROKKAL VÁRJÁK MÁR A VÁLTOZÁST AKIK HISZNEK IS ABBAN , HOGY EZ EGYSZER VALÓBAN MEG IS FOG TÖRTÉNNI ! JÓ MAGAM IS VÁGYOM EGY SZEBB ÉS BOLDOGABB JÖVŐBEN! .... ÉS ÉN HISZEK IS BENNE, HOGY EL FOG JÖNNI !!! .....KÖVESSÉTEK HÁT EMBEREK A JÓ ÉS KESKENY UTAT! ÁS BÍZZATOK, REMÉLJETEK ÉS HÍDJETEK!...

    VálaszTörlés